Take Your Bags
Een verhaal over slavernij. Toen de verscheepte Afrikanen in New York aankwamen, werden hun tassen, waarin de prachtige iconen van hun voorouders zaten, verwisseld: na de verwisseling troffen ze er ‘nikker’, ‘beest’ en ‘slaaf’ in aan. Tegenwoordig kunnen kinderen deze voorouderlijke pracht in moderne musea aanschouwen.