Auxilio and Au Secours
Computer animation in which the medium of video was seen by the maker as a way to make a moving painting. She started without prior plans and let every image emrge from the previous one. In the design she allowed herself to be inspired by the music of Tom Lopez and texts by Severo Sarduy.