The first commercial gay porn film from Japan was inspired by the ritual suicide of writer Mishima. Using elements of parody, the story is told of the love between Itsuro and Takizawa. The former is asked to join a right-wing group training in a fitness club. Takizawa is given the task of bringing up the youth. In a drunken fit he seduces Itsuro and this is the boy’s first sexual experience with a man. The film approaches its climax when the leader of the group one day reveals he wants to organise a coup d’état. Itsuro and Takizawa are enthusiastic, but in the last night before the great day, they commit an irreparable blunder.