Eerste commerciële homo-pornofilm van Japan werd geïnspireerd door de harakiri van schrijver Mishima. Met parodistische elementen wordt het verhaal verteld over de liefde van Itsuro en Takizawa. De eerste wordt gevraagd lid te worden van een rechtse groepering die traint in een fitness- club. Takizawa krijgt de taak de jongen op te leiden. In een dronken bui verleidt hij Itsuro en dat is voor de jongen zijn eerste seksuele ervaring met een man. De film gaat naar zijn climax als de leider van de groep op een dag onthult een staatsgreep te willen plegen. Itsuro en Takizawa zijn enthousiast maar maken in de laatste nacht voor de grote dag een onherstelbare blunder.