Wind Music
"After Mieko Shiomi, Wind Music, Fluxversion I, 1963: Scores are blown away from stands by wind from a strong fan in the wings as the orchestra tries to hold them." (AV-arkki) A battle of creation and destruction, an orchestration of chaos. Two women compete to make sound and/or noise.