A lonely young woman gives a cherished pop song a bedroom karaoke rendition with her laptop screen as her only audience. A sweet and sensual tale of separated lovers plays out like background music for a walk through the outskirts of Ho Chi Minh City. Diane Severin Nguyen gives LED bursts of colour to the sound of silence. Your heart will turn into jelly in this charming heartache of a poem on loss of communication.