Exceptional music video of ‘Doin’ Time’ by the new-wave band Kiem, with a choreographed crane ballet by the crane operators of Seaport Terminals. The Rotterdam trio was founded in 1982 by ex-members of Willy Nilly. With ‘The Moneyman’, Kiem scored a hit in a number of southern European countries.