Instrucciones para soltar
Two women meet while on holiday and their brief but intimate encounter leads one of them to later recount it. With the audio of their conversations and beautifully shot 16mm visuals, we are taken through those few moments the two shared together. A film as a sweet and somber ritual of letting go.