The Best of Dorien B.
37-year-old Dorien has a flourishing veterinary practice, two sweet kids and a successful husband. Everything seems fine: on the outside. But there is something wrong. ‘Black hole of unknown size’ a newspaper headline says. This could apply to her life. When exactly it happened she doesn’t know, but somewhere along the way things went awry.
Cautious Dorien, created by filmmaker Anke Blondé and lead actor Kim Snauwaert, is a recognisable, sympathetic heroine. She isn’t the type to launch herself headlong into things, but that something is going to change seems certain.