The idiosyncrasies of Bia, who just turned 18. High-school graduation is coming and also the college admission test. Bia’s school and her parents are pressuring her to decide which college she will apply for. All Bia wants? Nothing. Short film by Tiger Award nominee Gabriel Martins Alves.