De eigenaardigheden van Bia, die net achttien jaar is geworden. Het einde van het jaar is in zicht en daarmee ook de universitaire toelatingstest. Bia’s school en ouders willen dat hij een vervolgopleiding kiest, maar Bia zelf wil maar één ding: niets. Korte film van Tiger Award-genomineerde Gabriel Martin Alves.