A teen girl’s experiences online and IRL blur together in this quietly inventive short by Micaela Durand and Daniel Chew. Through an ingenious use of subtitles, Durand and Chew seamlessly toggle between the banalities of young life and the fizzy, yearning commentary running beneath those same experiences when shared online.