A Room with a Coconut View
Kanya leads her foreign guest Alex through a deceptively pretty beach town in Thailand. Dissatisfied by the sanitised, touristic images, Alex decides to explore alone. Local corruption becomes intertwined with the history of Thai cinema, and Alex begins to question how moving images have been used to mediate his understanding of the world.