The first thing you notice is the framing, with rounded corners and frayed edges. Evoking different eras, not quite as high-definition as today. More homely. This suits the trip back in time director Aya Koretzky takes with her father, Jiro. In 1970, aged 30, he left Yokohama for a year-long, round-the-world trip taking in the Soviet Union, Europe, North Africa, the Middle East and the United States. Koretzky reconstructs the journey using old photographs, journal entries and memories.