A Few Common Phrases
Recording a performative action where Judith Westerveld grew up in South Africa, the film captures a first practice session in the Khoe language Khoekhoegowab. Words and phrases commonly used in conversation linger in the landscape, her voice strained by exertion and the difficulty of pronouncing words unknown. (LIMA)