The Death of Stalin
What is to be done? After Joseph Stalin was found unconscious in his dacha in March 1953, the rest of the leadership of the Communist Party reacted numbed. No one dared fetch a doctor, which would also have been difficult because Stalin had banished all his doctors. In the resulting power vacuum, everyone was primarily interested in saving their own skin.