Pure Difference
Pure Difference asks us “What is a number?” It deals with the inclination to rely on data as truth and neutrality. Using the visual tropes of a tech-conference presentation, trashy YouTube video and film essay, Peters sifts the languages of science and maths, to disclose how these can buttress power and galvanise authority.