Something Between Us
Something Between Us is a choreographed motion study for twinkling trinkets, beaming baubles, and glaring glimmers. A bow ballet ablaze (for bedazzled buoyant bijoux brought up to boil). Choreographed costume jewelry and natural wonders join forces to perform plastic pirouettes, dancing a luminous lament until the tide comes in. (JM)