Something Between Us
Gechoreografeerde bewegingsstudie voor schitterende snuisterijen, stralende siervoorwerpen en glanzende glinsteringen. Een schitterend strikjesballet (voor verblindende vrolijke versierselen die verhit worden). Namaakjuwelen en natuurwonderen slaan de handen ineen om plastic pirouettes te maken en een lichtgevende lamentatie te dansen tot het vloed wordt. (JM)