Gardeners
Gardeners is about the trials and tribulations of an African asylum seeker in Europe. The silent film conjures up an extremely dark impression of his life with its exceptional use of colour and unorthodox soundtrack. A story of compassion for those who left hearth and home in search of a new homeland.