Family reunion on a beautiful, quiet island in Chile explores the places where memories of a carefree existence come to the fore. They wait for Jaime, who should have arrived earlier that day. This magical, subtle film is the first cooperation between Tiger Award winner Sotomayor and Klimkiewicz, who were inspired by a Wislawa Szymborska poem and personal memories of youth.