Op een prachtig en verstild eiland in Chili komt een familie bij elkaar voor een reünie. Ze verkennen de plekken waar herinneringen aan een zorgeloos bestaan naar boven komen. Ze wachten op Jaime, die eerder die dag had moeten aankomen. Deze betoverende, subtiele film is de eerste samenwerking tussen Tiger Award-winnaar Sotomayor en Klimkiewicz, die zich lieten inspireren door een gedicht van Wislawa Szymborska en door persoonlijke jeugdherinneringen.