The inhabitants of Las Vegas and its visitors unwittingly act as the leading characters and extras in Stardust. Nicholas Provost filmed everyday life in Sin City with a hidden camera, making use of Hollywood’s cinematic and narrative codes to edit the footage into a fiction film. Without even realising it, a couple of real Hollywood stars, including Dennis Hopper and Jack Nicholson, even have cameo roles.