As I Lay Dying
Delicate short film by this former Tiger Awards candidate and leading cinematographer of what is known as the Malaysian New Wave. Shot in an enchanting black & white. Performed by the young talent Wong Zi Jiang, who can also be admired in this year’s competition film Flower in the Pocket.