On the Marriage Broker Joke as Cited by Sigmund Freud in Wit and its Relation to
'Two pandas, who exist only by textual error, run a shell game for the viewer in an environment with false perspectives. They posit the existence of various films and characters, one of which is interpreted by an academic as containing religious symbolism. Finally, Sigmund Freud's own explanation is given by a sleeper awakened by an alarm clock.' (P. Adams Sitney)