WIN
Daniel Hoesl's second feature (Tiger winner for Soldier Jane, 2013) is a sharp and rigorous satire on the irrational exuberance of global markets. The film is set in sterile, super-polished and ridiculously perfect interiors which have hardly anything to do with a human habitat, as real humans are not really welcome there. Unless they are ready to become a part of this inflated money bubble and are willing - literally - to die for it.