CUL-DE-SAC !
Een eindeloze stroom onzichtbare arbeidershelden werkt onvermoeibaar door om onze apparaten aan de praat te houden en onze huizen warm en verlicht. Wanneer op een dag een aantal van hen probeert te ontsnappen, volgt een zware stroomstoring die onze wereld in chaos stort.