The Next World
Een moeder schrijft aan haar vervreemde kind, maar met elke poging worden de details onduidelijker, raakt ze de draad kwijt en vervaagt de betekenis. Een reis langs de herinneringen van een geest in verval, die zich vastklampt aan de meest essentiële gedachten om de belangrijkste gevoelens over te brengen.