Pieseň
Kleurrijke popart-proto-videoclip waarin Helena Vondráčková en Waldemar Matuška To se nikdo nedoví zingen, wat zo begint: Waar ging je gister zo alleen heen? / Mijn honingbloempje, niemand zal het ooit weten / Naar wie ging je toe en waar? / Misschien weet enkel de maan dat, maar die zal niets zeggen.