Jules Deelder: Dead-Alive
In deze gedigitaliseerde 16mm-film zien we het maakproces van het doodsmasker van een nog jeugdige Jules Deelder. Mondini-VanLoo filmde het proces al in 1979, als onderdeel van de Bandaged Poets-serie van de New-Yorkse auteur Ira Cohen. Saxofonist Benjamin Herman (New Cool Collective) componeerde de begeleidende soundtrack. Beeld en muziek houden de geest van Deelder springlevend.