Kortefilmversie van een app die de maakster als afstudeerproject ontwikkelde, losjes gebaseerd op tarotkaarten. Barbiepoppen en de Lego-versies van Bert en Ernie zijn de hoofdrolspelers. Zij krijgen met behulp van instagramfilters allerlei lagen, emoties en identiteiten aangemeten. De game is voor de spelers een manier om in contact te komen met het doel van hun leven.