Skateistan: To Live and Skate Kabul
Diesel zet zich graag in voor minderbedeelde jongeren. In Kabul initieerde het modemerk het project Skateistan, een skateboardschool waar jongeren (ook meisjes!) kunnen leren skaten. Dit geeft hen een positief houvast in een verwoeste leefomgeving. Een bijzonder project en prachtig geschoten documentaire.