Claremont
Voor Claremont werkte de Amerikaanse ontwerper Adam Kimmel samen met regisseur Ari Marcopoulos. Twee jonge skaters filmen elkaar als ze met hoge snelheid een helling afrijden. Ze hebben slechts een camera die ze steeds aan elkaar doorgeven. Ze moeten natuurlijk wel goed in beeld in hun Adam Kimmel-suits.