De Olympische Spelen van 2008 zijn de perfecte aanleiding voor jonge Tibetanen om te protesteren tegen de Chinese onderdrukking. Modeontwerpster Dazel, zelf van Tibetaanse afkomst, volgt een aantal jongeren op de dag voorafgaand aan de Spelen. Intiem en nergens veroordelend maakte Dazel deze bijzondere film.