Alexanderplatz
BLESS is een Frans/Duits merk dat buiten de gebaande paden treedt in hun modepresentaties. Alexanderplatz werd gemaakt in opdracht van de Berlin Biennale in 1999. Naast een registratie van Alexanderplatz, waar alle voorbijgangers stiekem BLESS dragen, geeft de korte film ook een mooi tijdsbeeld van Berlijn in de jaren 90.