Flashback
Flashback is een poëtische korte film van fotograaf Joost Vandebrug in samenwerking met Volt Magazine en moderedactrice Cynthia Lawrence John. In deze film toont Vandebrug zowel de klassieke schoonheid van topmodel Alice Dellal als de tragiek onder het laagje vernis.