Shooting Stars Never Return
Het Japanse merk KINO (een Japanse vrouwennaam en het Duitse woord voor cinema) staat bekend om simpele en verfijnde collecties. Ontwerpster Tomoe Ishikawa werkte samen met haar styliste het thema ‘expanding’ uit. Een man en vrouw delen een bijzonder moment en gaan daarna hun eigen weg. Zo verbreden ze hun horizon.