My Logical Private Parts
Het Koreaanse modemerk Centaur werkte samen met Park Hasisi aan deze creatieve video. Het is de presentatie van Centaurs ‘My Logical Private Parts’-collectie. Visueel sterk werk dat de tegenstelling onderzoekt tussen het naakt zijn en het bedekken van lichaamsdelen.