Childhood Storage
In Childhood Storage gaat filmmaakster en modeontwerpster Anna-Nicole Ziesche terug naar haar jeugd. In een replica van haar oude kinderkamer stelt ze vragen over de mate waarin mensen gevormd worden door gebeurtenissen uit hun jeugd. Dit doet ze in een mix van performances en gesproken woord.