Painted baseerde haar collectie op het concept van onzichtbare handen die mensen uit- en aankleden. Dit gegeven was het startpunt van deze film, gemaakt door kunstenaarsduo Carmen Freudenthal en Elle Verhagen. Een poëtisch werk, waarin soms wel heel onverwachte dingen voorbijkomen.