His Affair with Time
Zoals zoveel ouders heeft Ondák de groei van zijn zoon gedurende enkele jaren vastgelegd door streepjes te zetten op een deurpost. De twee foto’s lijken identiek. Door het beeld te vermenigvuldigen benadrukt hij het verstrijken van de tijd: de ruimte tussen de streepjes, en tegelijkertijd, de voorbijgaande aard van het moment.