The Possible Ties Between Illness and Success
Korte film die van vorm verandert door de input van internetgegevens. Het basisidee is de relatie tussen vormen van manisch-depressiviteit en succes in het algemeen, een thema dat ontwikkeld wordt door een zieke man en zijn partner te filmen. Het lichaam van de man vertoont steeds meer vlekken: de hoeveelheid en positie hangen af van het aantal bezoekers (en hun land van herkomst) van de website van het project. Hoe meer bezoekers, hoe meer vlekken, en hoe meer de ‘ziekte’ zich verspreidt over het lichaam.