Aspect Ratio (Fisher)
De werken van Fisher hebben een direct verband met de machinerie van de film. Maar zijn referentiekader vindt hij eerder in de kunstgeschiedenis dan bij collega-filmmakers, want hij zegt beïnvloed te zijn door Sol LeWitt, Marcel Duchamp, Ad Reinhardt en Susan Sontag. Zijn tentoonstellingen bevatten conceptuele schilderijen, maar dit recente werk bestaat uit een reeks spiegels die de afmetingen hebben van verschillende beeldformaten, van de stomme film tot Ultra Panavision. (Mark Webber)