The World as Will and Representation
The World as Will and Representation (de titel is van de Duitse filosoof Arthur Schopenhauer) is een videofilm van het archief van de maker van de foto’s die hij verzameld heeft op internet. Het is een groeiend archief en om het tentoon te stellen maakt hij elk jaar een nieuwe video van zijn bijgewerkte archief.