The Kiss (Let’s Play Dynasty)
Op ironische wijze toont deze video de samenhang tussen de buitensporig melodramatische tv-waarden en de onderwerpen van kunstzinnige films. The Kiss is een ‘vintage remake’ van de beroemdste serie in Hollywoodstijl uit de jaren tachtig: Dynasty. Helmut Berger speelde mee in enkele afleveringen van de originele serie. In plaats van zijn eigenlijke rol van Peter DeVilbis, een losbandige en zelfdestructieve aristocraat, speelt hij nu Alexis Carrington, destijds gespeeld door Joan Collins.