Geïnspireeerd door een uithangbord dat ze vond bij een werkplaats in een van Warschaus grauwe flatgebouwen, schilderde Sosnowska een pseudo-reclame waarin ze niets anders dan zichzelf adverteert. Haar schilderij van het testbeeld op een tv-scherm is illusionair en maakt gebruik van trucjes om de toeschouwer in een optische val te lokken. In een wereld waar mensen constant worden aangevallen door reclameboodschappen, verwordt Sosnowska’s nutteloze beeld tot een vreemde ingreep.