Happiness
Erik van Lieshout maakte een amorf, spiegelend huisje van plexiglas, waarin hij een film vertoont die hij tijdens een verblijf als artist-in-residence opnam in een bos bij een instituut voor verstandelijk gehandicapten. Door het hele gebouw heen hoor je de overslaande stem van Van Lieshout, terwijl hij zijn broer Bart vol vuur probeert duidelijk te maken waarom die geen vriend heeft. Moet je maar geen bomen omhelzen!