Here After
De kunstenaars Patrick ‘Paddy’ Jolley, Rebecca Trost en Inger Lise Hansen maakten in 2003 een nieuw werk in opdracht van Breaking Ground, het Per Cent for Art-programma dat verbonden was aan de renovatie van het grootste sociale woningbouwproject van Ierland, Ballymun. Dit resulteerde in een installatie en een single-screenversie, die hier te zien is: een in zwart-wit gefilmde symfonie van huiselijk verval.