Deze video onderzoekt de microkosmos van intieme menselijke relaties. Scènes van huiselijke omgevingen worden vertoond, die vol zijn van suggesties en verwachtingen. Het verschil tussen nabijheid en afstand tussen mensen wordt door de camerabeweging geaccentueerd.