Deze persoonlijke, geïmproviseerde film beweegt van een geïdealiseerde dalervaring van de Underground (de Londense metro) naar de ellende van het spitsuur. Door taal en kleur te verwijderen wordt de achtergrond eruitgelicht, waardoor je meer hoort en ziet.